Halli hallå

 
 
Halli hallå här är jag och jag har fyllt 23 år! :D
 
 
Men först tar vi alla hjärtans dag som var den 14 februari, för min födelsedag var nämligen två dagar
senare, det vill säga den 16:e :) Gjorde ni någonting mysigt? Många anser att det ska vara "alla
hjärtans dag" varje dag med den partner man lever med, och absolut det är sant, men personligen
tycker jag faktiskt att man kan lägga lite krut på just denna dag. Iår var jag singel, men av tidigare
erfarenhet så har jag bara fina minnen från denna dag... Jag väntar fortfarande på att min stora
kärlek, min själsfrände, min hingst, min prins, ja vad ska jag kalla honom?..jag väntar nyfiket på
att han ska dyka upp... 
 
 
En lustfylld dag, ett lustfyllt te.
 
 
Se vilken perfekt tajmad screenshot jag tog på mobilen - klockan 14.14 den 14 februari :D
 
 
Nu till min födelsedag som var fylld med kärlek!
 
 
Mina fina föräldrar köpte ett par riktigt snygga skinnskor till mig som jag bara äääälskar! 
 
 
Och så fick jag en ny dator av dem också! HUR GLAD TROR NI JAG BLEV!? Man skulle kunna säga
att detta är en mindre variant av den dator jag redan har, men denna är PERFEKT att ha med sig i
skolväskan!! En så kallad "2 in 1"- dator, det vill säga både surfplatta och dator, 12 tum, asbra ljud,
snabb och smidig = JAG ÄR SUPERDUPER NÖJD!
 
 
När man fyller år vill man äta gott ... eller hur? Jag bestämde att vi skulle ha en chokladtårta, och i
den var det maräng massor med mjölkchokladbitar MUMMMS!  
 
Såhär ser jag på lchf som ni kanske förstår ;)
 
 
 
Precis som det står på ljuset "1994", så är det samma år som jag ploppade ut i den stora vida världen.
Den 16 februari för att vara exakt, hela 4050 gram tung ;) 
 
 
4050 grams-bebisen är nu 23 år och har lagt på sig några gram till. 
 
Tänk så mycket som redan hunnit ske i mitt liv, både otroliga medgångar och fruktansvärda
motgångar, men det har berikat mig. Jag är rik...rik på livserfarenheter.  
 
 

Kommentarer:

1 Mamma & pappa:

Vackra underbara dotter ღ ✿ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ✿ ღ
Haha..kul med det där med LCHF :)))))
Puss och kram på dig vår söta andunge ♡ εїз ♡

Kommentera här: