Bloggstugan

Hallå i (blogg)stugan! Hoppas allt är kanonbra med er där ute! 
 
Det är så fint att läsa era kommentarer. Ni ska veta hur mycket era peppande meningar,
era egna erfarenheter osv betyder för mig. Det är ganska ballt att se hur en blogg kan
samla så mycket människor i liknande situation, men även hur ballt det är att ha samlat
så många människor över huvud taget till en och samma plats, min blogg. Jag vet att
det är ett flertal här som läser min blogg, som även läser mammas: paulataxen.blogg.se
 
Nu tänkte jag lägga upp bilder fina presenter som blivit hemskickade till lilla mig
senaste dagarna -->
 
Här har vi presenter som en underbar tjej vid namn Louise skickat hem till mig.<3
I Thomas Sabo-asken ligger ett par jättestarkt vita pärlörhängen. 
 
 
Denna fantastiskt vackra blombukett kom med blombud igårkväll. Den är från två
av mina tidigare gymnasievänner - Linn och Jessica. De skrev också ett superkul
kort med ett rim. Hur skoj som helst och jag fick helt klart mig ett gott skratt! <3
 
 
Här har vi ett långt handskrivet brev med kärlek från Josefine, som för nuvarande
bor i Australien. Hon skickade också med lite fina snäckor. <3
 
Och vad ser vi här då? Jo, här är det hemmagjord honung, en superfin olivolja från
Lesbos i Grekland samt ett gott salt från min mammas vän Inga-Lill. <3
 
Och sista presenten för detta inlägg är denna jättesöta handgjorda ängel från
Tinnas's Design. <3 

Kommentarer:

1 Trillingmorfar:

Kram på Dig!

2 Niina:

Tack för att du skriver ett inlägg.
Har tänkt på dej hur du har det.
Oj vad fina presenter du fått,fint att du orkat med din behandling denna vecka.Kämpa på lilla du.
Tusen kramar från Niina i Finland till dej.

3 Gunsan:

Skönt att du klarat av 1a veckan nu av strålningen å cytoststika. Kämpa vidare. Du kommer fixa det galant!!!!! styrkekramar från Gunsan

4 Lotta :

Så skönt att denna veckas behandling är över för dig, du är en riktig kämpe 🍀❤️Fina presenter du fått 💖kramar till dej

5 Elise:

💖

6 Therese :

Hej Caroline! Jag känner inte dig utan "trillade" in här via Nadja i somras. Vilken kämpe du är och vilken härlig positiv syn på livet du verkar ha! Det kommer hjälpa dig framöver. Vi följer dig här på bloggen och även din mammas blogg såklart. Min nioåriga dotter brukar ropa till mig när du gjort ett nytt inlägg, hon har stenkoll på din blogg :) hennes farfar hade också en hjärntumör så hon vet verkligen vad det innebär. Vi tror på dig och följer din kamp. Ni verkar vara en sån fin och kärleksfull familj, ni kämpar tillsammans och jag tror verkligen att det kommer vara ovärderligt under tiden som kommer. Hoppas du känner hur många vi är som ber och önskar att du ska få ett långt och härligt liv! Stor kram till dig och dina fina föräldrar och även till lilla söta Fire <3

7 Elisabeth :

Kramar till dig, du ser inte alla sjuk ut, tvärtom, du strålar som den Caroline du är!!
En dag i taget, håll ut!

8 Anonym:

Hej! Jag har en fråga. Vad fick du för symptom osv innan du undersökte dig?

9 Mamman:

Skönt att höra av Dig, förstår att Livet är Lite Mycket just nu!!
Önskar att behandlingen går fort o att du inte får alla jobbiga biverkningar man jan få.
Sköt om Dig Fighter-Girl, håller alla tummar o tår för Dig!💪🍀❤️👍 Kramis

10 Nilla:

Åååå, så mycket fina brev, blommor och presenter du har fått <3 Jag hoppas av hela mitt hjärta att behandlingen går bra även nu i veckan som kommer och framöver också. Du ska se att dessa strålningsveckor kommer gå fortare än du tror! Du är en sån kämpe och jag beundrar dig <3 Vi är många som tänker på er och stöttar er! Massor av kärlek till dig och din fantastiska familj från mig <3 <3 <3

11 jessica:

gu så mycket fint! hoppas du mår bra, kram och lycka till!

12 Jennie Jo:

❤️

13 Jennie Jo:

❤️

14 My Fredblad:

åg gud vad mysigt! Älskar det när folk visar sin uppskattning! :)

15 Sofia:

Vilken härlig blogg du har :D

16 Bea:

otroligt fina blommor

17 Martin:

Du är bäst ❤️

18 HANNA GÖTHBERG:

Vilken fin och inspirerande blogg du har! KRAMIS

19 linda:

va roligt med presenter :)

20 Mamman:

Styrkekram o kärlek till Dig Fighter-Girl❤️💪💚💜💛❤️

Kommentera här: