Ni är mina änglar! En offentlig insamling är startad.

Hej alla underbara! 
 
Jag har läst alla era kommentarer och jag blir så glad över att se ert engagemang. Ni är
helt fantastiska! Att det skulle finnas hjälp för en betydligt mindre summa pengar än vad det prel.
kostar att behandlas i USA av Dr. Feigenbaum, låter otroligt bra! Det har varit mycket för mig,
då jag har haft sådana otroligt hemska smärtor. Jag har helt enkelt inte orkat tagit tag i att kontakta
er som sitter på värdefull information, MEN ni ska veta att jag uppskattar att ni så gärna vill delge
den! Alla ni som stöttat och stöttar mig är änglar! TACK OCH ÅTER TACK! <3
 
I torsdag blev jag kontaktad av en tjej på Sportbladet från Aftonbladet, då de ville göra en intervju
med mig. I fredags publicerades artikeln och här får ni länken, så att ni som vill kan se den:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/friidrott/article21552853.ab 
 
Idag vaknade jag i vanlig ordning med smärta i såväl rygg som huvud, men även av en stor
överraskning! Mina älskade föräldrar har skapat en offentlig grupp på Facebook, där de startat
en insamling i mitt namn. "Hjälp vår dotter Caroline Taxén". Jag printscreenade beskrivningen
innehållande ett kontonummer. Världens mest varma och omtäksamma föräldrar! Se nedan! 
 
 
Det finns även swish för de som skulle föredra det: 0702745752 
 
Kärlek till er alla!

Kommentarer:

1 Sanna:

Fina Caroline!
Ingen ska behöva ha sådana smärtor som du har och beskriver, särskilt inte med tanke på vad du precis genomgått, hjärncancer med allt vad det innebär. Då vi själva befinner oss i cancerhelvetet vi med, så är det ingen tvekan för oss att bidra. Många varma kramar Sanna i Borås ❤️❤️❤️

2 Anonym:

det finns många som lider i sverigeoxå

3 Anonym:

Jag hejar på dig! Har swishat ett litet bidrag nu <3

4 Yvonne:

Hej!
Har swishat ett litet bidrag och hoppas att många fler gör det så kan det ändå bli en stor summa!
Kram, Yvonne

5 Tom:

Förde över ett litet bidrag. Kram, Tom

6 mike:

hej caroline. jag har ett förslag som du kanske vill prova på då de kan kännas skönt en stun istället för att ha ont hela tiden. här nedan har jag ett tips som jag hittade och tänkte på om de var något för dig :)

akut eller kronisk värk i nacke eller rygg?
200 kr — Fit4Life - Helhetshälsa
1 timmes behandling 400kr för nya kunder.(ord 600kr)
Massage + mjuk kiropraktisk behandling
Mjukkiopraktisk behandling 200kr för nya kunder. (ord 400kr)
Ring eller sms'a 0731-814545 eller skriv till mig här på facebook.
Hemsida Fit4life .se

7 Anna Eriksson:

Tänker så mycket på dej Caroline! jag hoppas att du mår bättre! Varma kramar från Anna

8 Sanna:

Hej fina Caroline!
Ett litet bidrag från oss i Borås. ❤️ Kämpa på kära ni. Kram Sanna med familj

9 Peter:

Hej Caroline.
Jag följer din kamp här på din och din mors blogg. Ni verkar vara en fantastiskt familj som har råkat ut för för mycket elände, men ni har en styrka som få.
Om fler i världen hade haft er inställning så skulle det se helt annorlunda ut därute. Fortsätt kämpa!!!
Min bästa vän förlorade tyvärr kampen för snart 10 år sen, det går inte en dag utan att jag tänker på honom...

Bästa hälsningar
Peter

10 Olivia | 17,5årig tjej i medievärlden :

åh!! Heja!

Kommentera här: