7 april 2017

Sorg. Jag känner sorg.
 
Denna fruktansvärda människa som valde att ta människors liv. Denna fruktansvärda människa
som valde att skada människor. Denna fruktansvärda människa. Dessa fruktansvärda människor!
Varför, varför, varför, varför? Vad är anledningen? Vad är meningen att ta en annan människas liv?
Jag förstår inte. Nej, jag förstår verkligen inte.
 
Det är så fruktansvärt, så fasansfullt, så obeskrivligt, så ... ja jag finner inga ord.
 
All min kärlek går till offren, till de anhöriga, till Stockholm, till hela Sverige, till hela världen!
 
Ni vackra änglar som inte längre är med oss, VILA I FRID kära ni!  
 
 
Sorg. Jag känner sorg, men jag känner också tacksamhet över att mina nära och kära är vid liv och
att de är i säkerhet. Jag känner tacksamhet över att bo i ett land med så oerhört många fantastiska
människor som erbjuder sin hjälp i alla olika former. Tillsammans är vi starka!
 
All kärlek från mig!

Kommentarer:

1 Niina:

Hei.
Fint inlägg.
Hemska saker som händer,tänker själv i bland om det kan hända här hemma i Finland som jag bor ex,helsingfors,Åbo, Tammefors.Sköt annars om dej hoppas du mår bra.
Terveiset Niina.

Kommentera här: